Mirac ICT Solutions heeft voor Kima B.V. een verhuizing naar de cloud gerealiseerd en VoIP opgezet. Daarnaast verleent Mirac op deze gebieden volledige service. In gesprek met Job Feijen, kersverse eigenaar van Kima B.V., bespreken we de samenwerking.

Over Kima B.V.

Kima B.V. produceert op maat gemaakte meubelladen voor diverse sectoren. Van jachtbouw en keukenbouw tot en met de meubelindustrie. Daarnaast is Kima B.V., als partner van Häfele, groothandelaar in meubelbeslag (meubelgrepen, scharnieren etc.). Kima B.V. telt in totaal 8 medewerkers en is gevestigd in Oss (Noord-Brabant).

Waarom hebben jullie gekozen voor Mirac?

Voor mijn komst was de koers al ingezet op modernisering. Sinds mijn komst hebben we hier een echte start mee gemaakt. De telefooncentrale werkte niet optimaal en de systemen waren heel erg traag. Omdat ik positieve ervaringen had met Mirac vanuit mijn vorige functie hebben we gekozen om alles onder te brengen bij Mirac. Inmiddels werken we met volle tevredenheid met VoIP en de cloud-service van Mirac.

Case-Kima-BV-Job-Feijen

Job Feijen – Eigenaar Kima B.V.

Waarom hebben jullie gekozen voor in de cloud werken t.o.v. lokaal werken?

Wij hadden eigen servers draaien maar deze dienden constant geüpdatet te worden en de servers haperden en stokte. Daarnaast dienen deze ook vervangen te worden na verloop van tijd. Naast dit praktische aspect speelt ook veiligheid een grote rol. Mocht er iets gebeuren, bijvoorbeeld brand, dan hebben wij tegenwoordig alles veilig op de servers van Mirac staan. Dit was in het verleden niet het geval. Een bijkomend voordeel van werken in de cloud is dat we vanaf iedere (werk)plek kunnen inloggen in onze eigen kantooromgeving. Werken in de cloud is daarom, te opzichte van lokaal werken, snel, veilig en erg gemakkelijk.

Waarom hebben jullie gekozen voor VoIP bij Mirac?

Onze vorige VoIP service werkte niet naar behoren. De VoIP-service van Mirac is snel en betrouwbaar en werkt zoals het zou moeten werken. Verder biedt VoIP leuke functies zoals ‘’click-to-dial’’. Click-to-dial maakt het mogelijk om met 1 simpele druk op de knop het telefoonnummer van het scherm te bellen. In de toekomst zijn wij van plan om nog meer handige VoIP functies te implementeren. Los van deze technische opties vinden wij het gemak van VoIP bij Mirac ook erg belangrijk.

Als je Mirac een cijfer mag geven?

Dan geef ik ze een 8. Een 8 vind ik erg hoog en er zijn altijd punten om te perfectioneren. Wij zijn daarmee heel erg tevreden met de dienstverlening van Mirac.

 

Wij zijn benieuwd naar uw verhaal

Herkent u bovenstaand verhaal of wilt u een keer vrijblijvend in gesprek? Neem contact met ons op.

Wij bieden heldere oplossingen VRAAG EEN OFFERTE AAN