Over Flexdirect
Flexdirect is drie maanden geleden ontstaan uit een samenwerking tussen AA+ Uitzendbureau en NasWerkt. Bij Flexdirect werken momenteel 5 personen waarvan 3 personen op fulltime basis. Op korte termijn verwachten wij naar 5 fulltime werknemers te groeien. Onze uitzendkrachten werken voornamelijk in de productie en logistieke branche.
Waarom hebben jullie gekozen voor Mirac?
Bij mijn andere bedrijf (NasWerkt) is Mirac verantwoordelijk voor het volledige ICT beleid. Denk hierbij aan de internetaansluitingen, hardware, werken in de cloud en VoIP. Omdat wij erg tevreden zijn over deze samenwerking, viel ook bij Flexdirect de keuze op Mirac. We vinden met name betrouwbaarheid een belangrijk punt. Wij werken met diverse online applicaties die altijd moeten blijven draaien. Het mag bij ons niet voorkomen dat de server hapert en hierdoor, bijvoorbeeld, de uitbetalingen misgaan.
Waarom hebben jullie gekozen voor VoIP van Mirac?
De kosten voor VoIP zijn lager dan de kosten voor reguliere telefonie. Daarnaast biedt VoIP een aantal extra voordelen. We kunnen bijvoorbeeld op verschillende vestigingen telefoons plaatsen binnen dezelfde telefooncentrale. Zo staat er op het kantoor van AA+ een toestel waarmee telefoongesprekken van Flexdirect kunnen worden aangenomen. Daarnaast is het ook mogelijk om namens Flexdirect uit te bellen.
Als je Mirac een cijfer mag geven?
Ik geef nooit iemand een tien maar Mirac zit zeker op een acht of een negen. Mirac is gewoon echt een goede partij.
Herkent u zich in bovenstaande case of heeft u een vraag? Kees helpt u graag.