Mirac maakt al een tijdje gebruik van de nieuwe VoIP portal ‘ClearVox Nexxt’. Deze nieuwe portal biedt beduidend meer mogelijkheden dan zijn voorganger ‘X2Desk’. In dit artikel zetten we de belangrijkste voordelen voor je op een rijtje.

  1. Je kunt je telefoongesprekken volledig in je dashboard beheren. Zo kun je zien wie er gebeld heeft, direct terugbellen, zien welke collega’s in gesprek zijn en simpel doorverbinden door het gesprek naar een collega te slepen.
  2. Per gebruiker kun je meerdere telefoons koppelen: je vaste telefoon, een softphone, je mobiele telefoon met integratie. Jij bepaalt op welke telefoon je gesprekken binnen moeten komen.
  3. De portal biedt gratis gespreksopnames. Je kunt hierbij kiezen om alle gesprekken direct op te nemen. Maar je kunt ook per gesprek bepalen of je wilt opnemen en kiezen om nooit op te nemen.
  4. Je krijgt heldere grafische en statistische overzichten van de wachtrijen. Zo weet je wat de piekmomenten zijn, hoe lang bellers in de wacht staan, hoeveel oproepen er per medewerker afgehandeld worden.
  5. Er zijn (bijna) onbeperkte mogelijkheden in afhandeling van gesprekken, keuzemenu’s, automatisch doorschakelen, landherkenning en taalselectie en voicemailberichten naar mailboxen sturen.
  6. Met ClearVoxNexxt zijn er koppelingen mogelijk met steeds meer programma’s voor het beheren van klanten (CRM).

De kosten per gebruiker in de nieuwe Clearvox Nexxt portal zijn € 7,50 per gebruiker,- ten opzichte van €5 ,- per poort (toestel) voor X2Desk. Aan een gebruiker kunnen meerdere telefoontoestellen gekoppeld worden. Door de extra functies verdient het dit ook ruimschoots terug.

Meer weten?

Wil je meer weten over de verschillen en de mogelijkheden voor jouw bedrijf om over te stappen? Bel met Kees Baardman, onze VoIP-specialist op telefoonnummer:

Wij bieden heldere oplossingen VRAAG EEN OFFERTE AAN