VoIP telefonie van Mirac

Ongekende mogelijkheden met VoIP van Mirac. Wilt u integreren met uw CRM pakket? Buiten werktijden doorschakelen naar uw mobiele telefoon? Keuzemenu? Wachtmuziek? Meerdere locaties in 1 centrale? Integratie met de mobiele telefoon? Het is allemaal mogelijk. Daarnaast bespaart u mogelijk ook nog eens op uw belkosten.

 

 

Al vanaf 7,50 per gebruiker
Afbeelding voor VoIP telefonie van Mirac

VoiP van Mirac

Alles onder één dak

U beheert al het telefoonverkeer via een geavanceerde, gebruiksvriendelijke portal. U kunt notities maken bij telefoongesprekken, videobellen, gespreksopnames beheren, gesprekken meeluisteren, meerdere nummers per gebruiker aanmaken en nog veel meer.

Integratie met CRM pakketten

Koppelingen met CRM pakketten zijn mogelijk. Dat gaat van hele simpele koppelingen tot zeer uitgebreide mogelijkheden. Belt er bijvoorbeeld een klant? Dan komt dat telefoontje automatisch binnen in de applicatie en opent de klantkaart van de betreffende relatie.

Kostenbesparing

Met VoIP oftewel ”Voice over IP” belt u via het internet. Zo bespaart u direct kosten wanneer u belt tussen verschillende vestigingen. Daarnaast belt u tegen een gunstig tarief naar overige nummers. Wilt u precies weten wat u kunt besparen? Neem dan contact met ons op.

Voor ieder type organisatie

Schaalbaarheid is een belangrijk kenmerk van VoIP. U kunt al een centrale inrichten wanneer u de beschikking heeft over een enkel toestel. Hierdoor bestaat onze VoIP klantenkring uit grote- en kleine bedrijven. Benieuwd waarom klanten voor Mirac kiezen? Lees dan een van de cases of neem direct contact met ons op.

Afbeelding voor Voor ieder type organisatie

Wij onderscheiden ons door een persoonlijke aanpak.

We denken graag met u mee! Benieuwd naar de VoIP mogelijkheden en investering voor uw organisatie? Neem contact op met Kees!

Profielfoto van Wij onderscheiden ons door een persoonlijke aanpak.
Wij bieden heldere oplossingen VRAAG EEN OFFERTE AAN